Rozwój osobisty nauczyciela w zakresie własnych emocji, potrzeb psychicznych i sensorycznych jako fundament efektywnej pracy z dziećmi. 

 

Moduł I:

  • zrozumienie własnych potrzeb psychicznych, 

  • zrozumienie własnych potrzeb sensorycznych,

  • zrozumienie własnych emocji,

  • rozwijanie umiejętności wyboru technik zarządzania emocjami i potrzebami, które są używane, ale nie działają (nawyki), od tych które są wyjątkiem na zapleczu własnej skuteczności,

  • umiejętność nadawania znaczenia temu, co nas spotyka (nawet trudnemu doświadczeniu) w kierunku budowania własnych kompetencji,

Moduł II:

  • dostrzeganie własnych zasobów, rozwijanie własnego potencjału i obszarów własnej sprawczości,

  • użyteczne posługiwanie się tymi zasobami do realizacji zadań  osobistych i zawodowych,

  • rozwijanie umiejętności współdziałania,

  • kształtowanie umiejętności zachowania równowagi między pracą zawodową a życiem osobistym.

Cel:

Współpracując z nami uczestnicy szkolenia doświadczą preferowanej zmiany, której oczekują w zakresie poprawy jakości swojego życia osobistego i zawodowego.

Gwarantujemy dodatkowo:

  • materiały szkoleniowe,
  • zaświadczenie dla każdego uczestnika szkolenia,
  • dyplom dla placówki o ukończeniu szkolenia przez Radę Pedagogiczną.

Czas trwania:

 1 dzień, godzina 9:00-18:00 (9 godzin)

Cena szkolenia:

Cena: ustalona indywidualnie w zależności od ilości uczestników

(Zwolniono z VAT usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego, finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych oraz świadczenie usług i dostawę towarów ściśle z tymi usługami związane § 13 ust. 1 pkt 20 rozporządzenia Ministra Finansów z 4 kwietnia 2011 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 73, poz. 392, z późn. zm.)

Terminy:

Przed rozpoczęciem szkolenia każdorazowo przeprowadzamy konsultację z z Dyrekcją, w celu dostosowania tematyki do potrzeb szkoleniowych grupy i wspólnie szukamy dogodnego terminu realizacji zlecenia.