Rozwój zawodowy w zakresie komunikacji  jako złożony proces umiejętności słuchania i mówienia.

  • doskonalenie umiejętności słuchania vs usłyszenia,

  • doskonalenie umiejętności zadawania pytań,

  • doskonalenie umiejętności formułowania informacji zwrotnej, która będzie przyjazna dla obydwu stron,

  • omówienie podstawowych błędów w komunikacji, które wpływają na jakość współpracy,

  • rozwijanie umiejętności wyrażania siebie, swoich myśli w sposób zrozumiały i możliwy do przyjęcia przez odbiorcę,

  • budowanie komunikacji w oparciu o zasoby (własne i odbiorcy).

  • komunikacja w obliczu kryzysu (kryzys rozwojowy dziecka, kryzys emocjonalny rodzica lub terapeuty).

Cel:

Współpracując z nami uczestnicy szkolenia doświadczą preferowanej zmiany, której oczekują w zakresie poprawy jakości swojego życia osobistego i zawodowego.

Gwarantujemy:

  • materiały szkoleniowe,
  • zaświadczenie dla każdego uczestnika szkolenia,
  • dyplom dla placówki o ukończeniu szkolenia przez Radę Pedagogiczną.

Czas trwania:

1 dzień, 9:00-18:00 (9 godzin)

Cena szkolenia:

Cena: ustalona indywidualnie w zależności od ilości uczestników

(Zwolniono z VAT usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego, finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych oraz świadczenie usług i dostawę towarów ściśle z tymi usługami związane § 13 ust. 1 pkt 20 rozporządzenia Ministra Finansów z 4 kwietnia 2011 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 73, poz. 392, z późn. zm.)

Terminy:

Przed rozpoczęciem szkolenia każdorazowo przeprowadzamy konsultację z z Dyrekcją, w celu dostosowania tematyki do potrzeb szkoleniowych grupy i wspólnie szukamy dogodnego terminu realizacji zlecenia.