Rozwój zawodowy w zakresie komunikacji jako złożony proces umiejętności słuchania i mówienia.
doskonalenie umiejętności słuchania vs usłyszenia,
doskonalenie umiejętności zadawania pytań,
doskonalenie umiejętności formułowania informacji zwrotnej, która będzie przyjazna dla obydwu stron,
omówienie podstawowych błędów w komunikacji, które wpływają na jakość współpracy,
rozwijanie umiejętności wyrażania siebie, swoich myśli w sposób zrozumiały i możliwy do przyjęcia przez odbiorcę,
budowanie komunikacji w oparciu o zasoby (własne i odbiorcy).
komunikacja w obliczu kryzysu (kryzys rozwojowy dziecka, kryzys emocjonalny rodzica lub terapeuty).
Cel:
Współpracując z nami uczestnicy szkolenia doświadczą preferowanej zmiany, której oczekują w zakresie poprawy jakości swojego życia osobistego i zawodowego.
Gwarantujemy:
Czas trwania:
1 dzień, 9:00-18:00 (9 godzin)
Cena szkolenia:
Cena: ustalona indywidualnie w zależności od ilości uczestników
(Zwolniono z VAT usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego, finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych oraz świadczenie usług i dostawę towarów ściśle z tymi usługami związane § 13 ust. 1 pkt 20 rozporządzenia Ministra Finansów z 4 kwietnia 2011 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 73, poz. 392, z późn. zm.)
Terminy:
Przed rozpoczęciem szkolenia każdorazowo przeprowadzamy konsultację z z Dyrekcją, w celu dostosowania tematyki do potrzeb szkoleniowych grupy i wspólnie szukamy dogodnego terminu realizacji zlecenia.